Rezumat
Cât de familiar ești cu HitPaw Spotify Music Converter? Este bine? Această recenzie a HitPaw Spotify Music Converter este concepută pentru a oferi informații despre dacă merită cu adevărat luat în considerare.

„Ar trebui să folosesc HitPaw Spotify Music Converter? Este bine?”

HitPaw, o marcă renumită specializată în utilități terțe, prezintă o aplicație desktop inovatoare cunoscută sub numele de HitPaw Video Converter. Acest software se adresează utilizatorilor care doresc o metodă rapidă și eficientă de a capta videoclipuri de pe diverse platforme audio și video. În ciuda faptului că numele său sugerează funcția sa principală de convertor video, HitPaw Video Converter se mândrește cu o gamă diversă de caracteristici, inclusiv capacitatea de a converti muzica Spotify. Pentru a răspunde nevoilor specifice ale utilizatorilor Spotify, HitPaw a dezvoltat un software exclusiv numit HitPaw Spotify Music Converter, care este compatibil exclusiv cu sistemele de operare Windows.

Ești curios dacă HitPaw Spotify Music Converter se ridică cu adevărat la înălțimea pretențiilor sale de integrare perfectă a mai multor funcționalități de descărcare audio și video într-o singură platformă? Poate vă întrebați dacă merită să încercați. Pentru a obține informații și a vă forma o opinie în cunoștință de cauză, vă invităm să citiți acest cuprinzător Recenzie HitPaw Spotify Music Converter. Procedând astfel, vei fi echipat pentru a-ți face propria judecată.

Partea 1. Caracteristici cheie ale HitPaw Spotify Music Converter

HitPaw Spotify Music Converter se dovedește a fi o soluție de încredere atunci când doriți să păstrați muzica Spotify offline și să transferați melodii pe diferite playere MP3. Obținând pur și simplu adresele URL ale melodiilor dorite, le puteți lipi fără efort în program și puteți iniția procesul de descărcare pe computer, transformându-le în formate audio populare, cum ar fi MP3. Această capacitate oferă, fără îndoială, o mare comoditate. Cu toate acestea, următoarele caracteristici vă vor lăsa cu siguranță o impresie de durată.

Operare ușor de utilizat

HitPaw Spotify Music Converter oferă o interfață simplă pentru o operare ușoară, dar necesită preinstalarea aplicației Spotify pe computerul tău Windows. Trebuie să vă conectați la contul Spotify și să copiați manual adresele URL ale melodiilor, listelor de redare, albumelor sau artiștilor dorite. Cu toate acestea, selectarea melodiilor din diferite liste de redare poate fi plictisitoare și consumatoare de timp. În plus, rularea HitPaw și Spotify simultan poate afecta performanța computerului.

lipiți adresa URL în hitpaw spotify

Calitatea ieșirii

HitPaw Spotify Music Converter oferă trei opțiuni de calitate a ieșirii: 256 kbps, 320 kbps și calitatea originală. Cu toate acestea, selectarea opțiunii de calitate originală nu produce calitatea originală a sunetului reală a pieselor Spotify. Convertorul este capabil doar să atingă o calitate maximă de 128 kbps, ceea ce este cu mult sub cea mai înaltă calitate a sunetului oferită de Spotify Premium. În consecință, experiența de ascultare este compromisă cu o calitate mai scăzută a sunetului.

Format de iesire

HitPaw Spotify Music Converter oferă opțiuni limitate de format de ieșire, inclusiv MP3, M4A și WAV. Spre deosebire de alte convertoare specializate care oferă o gamă mai largă de formate, HitPaw nu reușește să răspundă nevoilor diverse ale utilizatorilor. Formate precum FLAC și AAC, care sunt preferate de utilizatorii care doresc o calitate audio mai bună, nu sunt disponibile. Această limitare limitează capacitatea convertorului de a satisface cei care au nevoie de voci mai clare și piese instrumentale pentru experiențe optime de ascultare.

formatele de ieșire disponibile

Viteza de descărcare

HitPaw Spotify Music Converter pretinde că are o viteză de descărcare de 120X pe site-ul său oficial, dar, în realitate, poate atinge viteze de descărcare de aproximativ 3X sau 4X mai mari. Chiar și cu o conexiune bună la rețea, descărcarea unui întreg playlist poate dura o perioadă semnificativă de timp, iar dacă rețeaua este instabilă, procesul de descărcare poate dura și mai mult.

Partea 2. HitPaw Spotify Music Converter vine gratuit?

Din păcate, HitPaw Spotify Music Converter nu este complet gratuit, în ciuda faptului că oferă o probă gratuită. Versiunea de încercare permite doar conversia a două melodii Spotify, cu rezultate incomplete. Acest lucru face dificilă evaluarea cu precizie a performanței software-ului și a ratei de succes. Mai mult decât atât, în comparație cu alte convertoare Spotify cu prețuri de abonament în jur de 15 USD pe lună, prețul HitPaw este relativ scump, începând de la un minim de 19.95 USD pe lună.

Serviciu de o lună
1 lună de licență cu funcții complete
1 licență pentru 1 PC
Upgrade-uri gratuite pe viață
Pret: $ 19.95

Serviciu de un an
1 an de licență cu funcții complete
1 licență pentru 1 PC
Upgrade-uri gratuite pe viață
Pret: $ 39.95

Serviciu pe viață
Licență cu funcții complete pe viață
1 licență pentru 1 PC
Actualizări gratuite pe viață pentru toate actualizările de versiuni mari
Pret: $ 74.95

Partea 3. Concluzia noastră despre HitPaw Spotify Music Converter Review

HitPaw Spotify Music Converter este un software numai pentru Windows care vă permite să descărcați muzică Spotify într-un format audio obișnuit pentru o colectare și un transfer ușor. Cu toate acestea, are dezavantaje notabile și este posibil să nu corespundă întotdeauna așteptărilor. Serviciul pentru clienți, inclusiv rambursări și asistență, ar putea să nu fie la fel de prompt ca anunțat, ceea ce face ca unii utilizatori să acorde software-ului o evaluare scăzută. Pe scurt, deși este utilizabil, HitPaw Spotify Music Converter are limitările sale.

Pro-uri

• Dispune de o interfață ușor de utilizat.
  • Convertește muzica Spotify în formate MP3, M4A și WAV.
  • Păstrează informațiile etichetei ID3 pentru fișierele muzicale organizate.
  • Anunțat ca o aplicație all-in-one pentru cărți audio, Apple Music și iTunes Music.

Contra

• Limitat la computere Windows.
  • Proba gratuită servește în primul rând ca strategie de marketing.
  • Funcționalitatea completă necesită un abonament premium costisitor.
  • Funcționează slab cu viteze mici de descărcare.
  • Serviciul pentru clienți nu este de ajutor.
  • Solicitările de rambursare sunt respinse.

Partea 4. Înlocuitor recomandat pentru HitPaw Spotify Music Converter

După cum am menționat mai devreme, HitPaw Spotify Music Converter este un subset al HitPaw Video Converter și nu este specializat în descărcarea muzicii Spotify. In orice caz, TunesBank Spotify Music Converter, alternativa recomandată, este un program de descărcare Spotify profesional și robust. Vă permite să faceți rapid descărcați muzică Spotify în format MP3, M4A, FLAC și WAV de înaltă calitate formate fără nicio pierdere a calității audio.

Iată cele mai bune caracteristici ale TunesBank Spotify Music Converter

• Nu necesită un plan Spotify premium.
  • Oferă descărcări nelimitate de muzică în perioada de probă gratuită.
  • Acceptă descărcarea muzicii Spotify în formatele MP3, M4A, WAV și FLAC pentru salvare și transmitere în flux.
  • Permite descărcări de muzică în lot la viteze de 10X sau mai mari.
  • Suportă ieșire de înaltă calitate de până la 320 kbps.
  • Oferă setări de preferințe pentru a personaliza rata de eșantionare și rata de biți.
  • Păstrează informațiile etichetei ID3 pentru sortarea și gestionarea ușoară a bibliotecii muzicale.
  • Dispune de un player web Spotify încorporat pentru o operare mai ușoară.
  • Oferă un preț accesibil pentru abonament, servicii de încredere pentru clienți și suport tehnic.
  • Compatibil cu sistemele Windows și MacOS.

Tutorial: Cum să convertiți muzica Spotify în MP3

Pentru a începe, vă rugăm să descărcați și să instalați cea mai recentă versiune de TunesBank Spotify Music Converter pe computerul dvs. Windows sau Mac. Odată ce instalarea este finalizată, puteți continua cu următorii pași detaliați.

Pasul 1. Lansați TunesBank Spotify Music Converter
Lansați programul pe computer și vi se va prezenta interfața așa cum se arată în captura de ecran de mai jos. Faceți clic pe butonul „Deschide playerul web Spotify”.

lansați Spotify Music Converter

Pentru a vă conecta la contul Spotify, faceți clic pe butonul „Log in” situat în colțul din dreapta sus al interfeței. Puteți utiliza acreditările contului Spotify Free sau Spotify Premium pentru a vă conecta.

conectați-vă la contul spotify

Pasul 2. Adăugați melodii/listă de redare/album Spotify
Pentru a adăuga melodii Spotify la lista de conversii, aveți două opțiuni. Puteți fie să trageți melodiile din playerul web Spotify și să le plasați pe pictograma „+”, fie puteți selecta manual melodiile și faceți clic pe pictograma „+” pentru a le adăuga.

adăugați muzică spotify

Pasul 3. Selectați MP3 ca format de ieșire
Pentru a seta MP3 ca format de ieșire pentru toate fișierele, faceți clic pe „Convertiți toate fișierele în” situat în colțul din dreapta sus al interfeței. Dacă preferați formate diferite pentru melodii individuale, puteți modifica formatul de ieșire făcând clic pe opțiunea „Format de ieșire”.

selectați formatul mp3

Pasul 4. Ajustați setările de ieșire
Puteți ajusta setările de ieșire făcând clic pe meniul „Preferințe”, veți vedea o mică fereastră pop-up, aici puteți regla formatul de ieșire (MP3, M4A, FLAC sau WAV), rata de biți (Mai 320kbps, Mediu 256kbps, Scăzut 128kbps). ), frecvența de eșantionare (22050 hz, 44100 hz, 48000 hz).

ajustați setările de ieșire

Pasul 5. Începeți conversia muzicii Spotify în MP3
După configurarea tuturor setărilor dorite, faceți clic pe butonul „Convertiți toate” pentru a iniția procesul de conversie. Aceasta va converti muzica Spotify în format MP3 și le va salva local pe computer.

converti spotify în mp3

Pasul 6. Vizualizați fișierul de ieșire
Odată ce conversia este finalizată, puteți găsi fișierele MP3 Spotify convertite în secțiunea „Terminat”. Pentru a vizualiza fișierele MP3 neprotejate, faceți clic pe opțiunea „Vizualizare fișier de ieșire”.

vizualizați fișierul de ieșire

Concluzie

În concluzie, HitPaw Spotify Music Converter poate fi util pentru utilizarea de bază, deși poate lipsi sofisticarea tehnică. Dacă vă simțiți confortabil cu funcțiile sale oarecum aglomerate și operațiunile complexe, ar putea fi o alegere potrivită pentru dvs. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unui convertor Spotify mai specializat, TunesBank Spotify Music Converter este foarte recomandat. Oferă o experiență perfectă și vă permite să vă bucurați fără efort de muzică Spotify pe mai multe playere MP3, indiferent dacă sunteți acasă sau în deplasare. Încercați-l și veți găsi remarcabil de ușor să surprindeți esența muzicii Spotify.

HitPaw Spotify Music Converter Review